Saturday, August 29, 2009

tak tahu nak buat ape...

macam nilah selalunya bila cuti sekolah...
tak tau nak wat ape.tengok tv, tido..itu mmg dh jd kebiasaan aku..
padahal kerja sekolah punyalah banyak..cume aku jer yang mls sgt nk wat.
hai...........bosannye..(mengeluh)mmg tabiat manusia.
asyk mengadap laptop jer aku ni..
apelah nk jd.kenapelah aku tahun ni mls sgt ar??
smangat3....ayushah boleh!boleh!..tak kan semudah tu aku nk putus asa..
aku kena set mind ,yg aku ni senanye rajin orgnye..tak gitu??
ceh!perasan lak..tp y pnting Allah sntise disisi.....pasti semuanye akan jd mudah dan
berjalan lancar

1 comment:

akulfa said...

yusha,
amacam?
aku ngah rajin skrg ni..

Post a Comment